2012 m. kovo 13 d., antradienis

iki triedes iki kulno

Sveikuciai, as ne is tu zmoniu, kurie, kad tik palaikytu pokalbi paisto nesamones, nors ne, man rodos neseniai tokia tapau, kai man nurauna, o tai buna labaaai retai, tai tada labai ilgam laiko tarpui, taip.Atejo laikas.Antra diena mokykloje elgiuosi bei kalbu kaip visiska nevisprote fyfa, ot ne px.Pakilus pazymiu gerumo lentelej, as sau leidziu kristi, mmm, kaip malonu.Gera nuotaika, grizau namo, gera buvo galvojant, kad tiek daug laiko turiu tiesiog sedejimui atsiputus.Pasiule man nuvaziuoti i panorama, paziurejau kiek namu darbu...geografijos pratybos, VISKAS.Padariau pratybas ir islekiau, aisku nieko doro ten nenuveikem, vel ejom narkasintis ziuredamos i P&B, Stradivariaus, Lindexo smutkes.Pries tris savaites is tu parduotuviu norejau VISKO, dabar NIEKO, bet manau tai gerai.Grizusi is panoramos net neuzejau namo, nes buvau susitarus susitikti su savo brangiaja kaimynele ir mes kartu nuzygiavome i parduotuve kur as jau zinojau ka pirksiu.MACARONS.Skamba...keistai?Na taip, taip, bet as begalo dekinga tau, Blair, uz toki milziniska atradima mano gyvenime...Kam reikia, tas supras ka cia susnekejau.

Stai tas meno kurinys!
Na ir ramus gabaliukas antradienio vakarui!:*

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą