2013 m. sausio 30 d., trečiadienis

tuk

Penktadienis baigesi namie, sestadienis taipogi, na kiek veliau, bet vistiek namie...
Sestadieni vyko du MUST GO renginiai, bet as zinoma nenukeliavau, nes taip mano gyvenime pastoviai, taip noriu to veiksmo, tu renginiu, nezadu prisigert, tiesiog labai myliu muzika ir se tau, kad nori, pastoviai amzius neitinka.Atimta teise is paaugliu reivint.
Jau pradejau ziurineti universitetus netherlanduose, nors net neisivaizduoju ka as ten "studijuociau".
Sestadieni apturejau ilga pokalbi apie narkotikus, ne ne, ne su mama, su draugu, na bet kada mes su juo apie juos nesnekejom?Jis norejo apsisvaigint, bet nebuvo kaip, norejo kazko naujo, keisto.TOPT man i galva ideja - pasniok degtines!Jis to nepadare, bet buvo sios idejos pasiekeju.
Nezinau ant kiek baisu, kad siuolaikinis jaunimas taip gausiai vartoja narkotikus, bet ziurint kaip su kuo lyginsi ir kokiu paziuru esi.Man tai jau atrodo visai normalu, bet kartais susimastau ka pagalvoja aplinkiniai zmones suzinoje apie musu LIFE STYLE.
"Kai pradedi kazka labiau vertinti, kazka pradedi labiau ir smerkti".Siomis dienomis taip nutiko.Pradejau vertinti tai ka turiu, draugus, bet tie, kurie man maziau rupejo dabar mano gyvenime mazos demeles.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą