2011 m. spalio 30 d., sekmadienis

ADVENTURES.

   O dabar pagalvokite, jeigu žmogus su kuriuo jūs praleidote labai daug laiko, net nenorėjo su jumis būti.Jausmas tobulas, jaučiuosi išduota, bet nenustebus...nes iš jo/s visko buvo galima tikėtis.
   Šiandien buvau suvartyta mini centrinių skate'riukų, kai jie aprekė mane kur aš pamečiau savo gražų veidą, damn fail.
   Atostogų dienos bėga, vos surandu sekundę prisėsti prie blogo, naujos pažintys, plotai, tūsai, vakarėliai ir fiestos krč...
   Susipažinom šiandien su ITALAISSS, net taip būna, sėdim su Beata prie coffee inn'o, ji nugirdus iš kažkur dainą pradėjo ją dainuoti, kažkoks vyras sako:
-Hello
*thinking-WTF*
-Nice voice
Beata: -Ką, a, ką jis pasakė?
Meh: - Padėkoook! :D
kažką bandėm bazarint, jis paklausė ar aš turiu žiebtuvėlį, aš jį žinoma turėjau (evil) ir daviau jam prisidegt, tada jis kišo man pakelį ir pasiulė, aš - YES, SURE! :DDD
   Paskui iš coffo atėjo trys gražuolos, o prie italo atėjo du jo draugeliai, mes jiems pristatėm savo drauges, jie kažką bazarino, klausinėjo apie užupį ir pan., paskui jie sužinojo kiek mums metų...:D italo žvilgsnis į mane...:D (wasntme), jis manė, kad man 20m.:D
   Turėjau nakvoti pas draugę, ji bandė mane papirkti blynais su sūriu, bet aš atsisakiau, bet jau atsirado naujas pasiūlymas nakvoti pas kaimynę, kuri gyvena prieš mane!:D
   Žodžiu, dar buvo žadėta, vsio, šnd. negeriam...norėtum, vistiek iš kažkur atsirado alaus, kurį žinoma aš išgėriau...:l chebra žaidė pool'ą, o aš dj'ėjavau tv pultą ir junginėjau 'kisso' dainas, žinoma leisdavau tik dubstep'ą, kai kurių žmonių veidai - *pokerface*.
Čia šeip meniška, vakarykštė.

O čia šiandienos pusrytukai pas Beata, homemade 'BEATOS VIRTUVĖ' FTW, btw., nuo kada žvairumas yra pachmelo požymis?:D

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą