2011 m. spalio 27 d., ketvirtadienis

Same shit like always

   Su dideliu malonumu pildau blogą, nebeturiu kur dėtis, taip, greitai atostogos, na liko pareiga - išmokti ~50 anglų žodžių, bet meeeh, tuoj atostogos, bet manęs tai neramina, ant sąžinės kaip milžiniškas akmuo guli maži pažymiai, mažas vidurkis, mintis, kad aš bandau mokytis, bet vis tiek mokausi 4-ais, jau net nebe 5-ais...jau ir porą 2-etų šiandien gavau, kas ne taip?!
   Žinoma mama man pasakys - neužtenka sedėti namuose, kad mokėtum, bet c'mon, aš bandau!O kas labiausiai mane užknisa, yep, žinau aš evil, kai kam nors žiauriai sekasi, gražus žmogus, tobulai mokosi ir viskas jam sekasi!O kas dar labiau užknisa, kai net neatsivertęs knygos žmogus parašo testą 10-ukui...feel 0.
   Aš pasimetus, žinote tą vietą kurioje daug išmokstame?Taip, taip, mokykla, joje mes mokomės, bet argi tai mūsų nežlugdo?Sėdžiu dailės pamokoje ir mąstau, kodėl nemoku piešti, o kai kurie turi tokį talentą...Sedėjau matematikoj, turėjom rašyti savarankišką darbą, kaip visad nusivylusi gyvenimu galvojau, kad neturiu ateities, mąstymas pesimistiškas, bet ką dar galvoti, net striptizo šokėja dirbti negalėčiau, kažkada buvau optimistė, poxuistė ir dar visokia istė, bet dabar nebegalima visko taip paleisti, nors aš nebežinau, vieną dieną mąstau, kaip visas atostogų dienas pūsiu, šūdą malsiu, tapsiu ganjaman'e, dabar galvoju, gal susiimti ir pradėti dar rimčiau mokytis, bet jei aš taip pradėčiau daryti...tai krūvis ne man...
   Nieko nežinau, galva tuščia, net telefą palikau shulioj, nebežinau kas man darosi...:l

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą