2012 m. birželio 18 d., pirmadienis

Well...Vel po ilgooos ilgooos pertraukos noreciau nustebinti sio blogo skaitytojus, deja, nezinau kaip.Gal mane prisesti cia paskatino bliudelis cili sriubos pusryciams ar drauge mieganti man uz nugaros mano lovoje, bet visiems aisku - neturiu ka veikt.Pastarosiomis dienomis budavau lauke, nuo ryto iki vakaro.Ka mes veikiam?Plepam, zaidziam kamuoliu ( tinklinio ), nuveikiam ka nors nelegalizuoto, haha.Triuksmingiausias ir neseniai ivykes renginys "Tebunie naktis" man praejo puikiai, bet visada kremtuosi, kad galejo but ir geriau.Atsitusinau, viskas praejo be mustyniu su marozais sereikiskiu parke, nors antra valanda nakties einant pro ten buvo siurpu, kaip kosmare, per ruka matei tik seselius, kurie tave visaip pravardziavo.Su drauge grizome autobusu, man asmeniskai tiesiog buvo salta, o ji nezinau kodel norejo grizt, bet kai ejome pro gero bass'o stage'a, as beprotiskai norejau pasilikti, bet juk paveluosime i autobusa...Tai gailiuosi, kad dar nepabuvau.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą