2012 m. rugpjūčio 22 d., trečiadienis

blevyzgos

   Stai ir klausimas - kokia gyvenimo prasme?Siekti, tobuleti ar linksmintis ir selti?Ka galiu pasakyti, tikrai didziuojuosi zmonemis, kurie dar nesulauke pilnametystes jau zinomi visame pasaulyje, arba tiesiog labai gerai dainuoja, o gal ikvepia viso miesto merginas, variantu yra daug, visi mes pasizymime savoje srityje, bet va ir problema, o jei dar nezinai kokia tavo sritis, pasiklysti tarp hobiu, pats mastai apie materialine nauda, gali daryti tai kas tau patinka, bet juk nevisada tau pasiseks.Man baisu pagalvoti, kad busiu desimtoke ir jau reikes kazka rinktis, visa gyvenima klausinejama kuo noresiu buti as vis atsakydavau kitaip; fotografe, kulinare, zurnaliste, masaziste, interjero dizainere, kosmetologe
   Dabar jau zinote mano hobius, bet ar man pasiseks ir tas amzius, kai klaidziojam, o jei dar atsiranda iskrype tevai norintys savo neispildytas svajones ispildyti kitaip - per jus.Thanks God turiu menininke mama, kuri mane palaikys, kad ir ka bepasirinkciau irrrrrr despota teva, kuris man siulo buti odontologe arba dantiste, turbut jau supratote, kad del atlyginimo, na aisku jis man linki gero, kokybisko gyvenimo,  bet as manau, kad gerai yra ne tada kai darai viska del pinigu, o kai darai tai kas tau patinka, aisku pasakos pabaiga gali baigtis alkoholizmu ir mirtim, nes paveikslu niekas nepirko.
   Nezinau kaip kiti, nes teko pastebeti visi paaugliai savyje pasiklyde, nerimsta, nieko nesupranta, verkia ir gyvena depresijoje, kaaa?Kuriamos dainos kaip sunku paaugliui, da faaak?Gal ir taip ir as tiesiog nesuprantu, nes mano gyvenimas gana geras, gal del to, kad i viska sugebu paziuret pozityviai ir dar ta mano mama...menininke.:D Anyways, as esu oziaragis, dabar ka rasysiu ne visi supras, nebent tie kurie domisi astrologija, horoskopais, zodiako zenku apibudinimais, na as visu tuo tikiu.Tai va, oziaragiai apibudinami kaip salti zmones, darbaholikai, bla bla bla...Kaip kazkuriame poste minejau, mano puse galvos yra mokslas, kita puse menas.Na dabartiniame mano amziuje nesimato to noro dirbti, esu begalo didele tingine, todel abejoju, kad turesiu tobula buta prie vingio parko, kuri vakar nusiziurejau, na arba buta ant tauro kalno, net nezinau kaip galima butu uzsidirbti tiek pinigu...Gal galit paskolint?

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą