2013 m. kovo 21 d., ketvirtadienis

Kritiskas atzvilgis.

Man dar negana.Tai kokios yra ribos?Mastymo?Fantazijos?Juk jusu poziuris i pasauli ir kito yra visiskai skirtingai ir kiekvieno galvoje verda vis skirtinga kose.O kas sake, kad grozis tera privalumas?Tai yra viskas.Jei nesi grazus - tu prazuves.Grozis isgelbes pasauli, o visa industrija bus svarbiau nei seima.Vertybes blanka, taip, jau beveik skaidrios, kur seima susedusi prie bendro stalo, valganti pietus?Eh, ka as cia rasau, tokiu galimybiu tiesiog nera, juk pinigais nesninga, ypac cia.Dabar stumiu ant savos salies?Na bent dziaugiuosi, kad yra tu, kurie cia pasilieka ir myli savo zeme!

Kokia yra maisto paskirtis?Sounds dirty..Visiems zinoma, kad palaikyti gyvybei, bet siaip tai tampa kaip pomegis, uzsiemimas neturint ka veikti, nervu malsinimas...Maniau, jog maistas yra mano gyvenimas.:D huh, gyvenu, kad valgyciau, bet siaip ne, palyginus su kai kuriais maisto fanatikais, as esu niekas, ne istiesu kiekviena diena valgau makaronus ir man daugiau nieko nereikia.

Megstu isprovokuoti gincus, kad juos laimeciau.Vienas zmogus mane apibudino kaip turincia savo nuomone, kitas - nepasiduodancia taisyklems.Man patinka tokie tikslus apibudinimai, nes pati saves nepazistu.

Kiek daug tenka isgirsti verkianciu merginu, kurios nori antrosios puses ir drugeliu, vabalu skrandy...Nesmerkiu, tiesiog turiu siek tiek kitokia nuomone apie visus siuos dalykus ir nesu romantike.As akmuo, na gerai, tupai skamba, mano sirdis akmenine, bet gal tai turi savu pliusu, netenka kankintis, nors cia jau apmastymai be galo, ar geriau patirti ir prarasti, ar geriau niekada nepatirti?

Fotografija - menas, kuriuo gali uzsiimti visi!Nusiperki prabangu fotoaparata, pyskini grazius zmones ir vadini tai menu.Zinoma, kiekvieno fotografo skirtingi fotografavimo akcentai, bet kur idejos, kur kazkas daugiau?Retai kada pamatau isskirtiniu darbu.As be abejo ieskau kazko daugiau nuotraukose, todel ir stumiu, ir taip, puikiai zinau, kad pati darau tokias nuotraukas, bet dabar atskiru fotosesiju nedarau, o bandau iamzinti kuo daugiau gyvenimo momentu!Nufotografuoti grazu modeli yra lengva kaip 2x2, nes nuotrauka iskarto iseis grazi, tas pats su betkokiu objektu...Manau tikras fotografas yra tas, kuris sugeba perteikti negrazaus objekto grozi nuotraukoje.Nors pati fotografija mano manymu labai nuvalkiota, todel jos truputi atsisakiau, bet manau greitu metu reiktu sukurti "begalybes" nuotrauku serija, kitaip tariant - infinity, kaip viskas pasaulyje yra neaprepiama.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą