2011 m. gruodžio 29 d., ketvirtadienis

2012 comin'

   Dabar Juta spaudžia mažytes ašarėles ir galvoja: "o, kad aš mokėčiau verkti", supratau, kad naujieji čia pat, na kas iš to, bet nesuprantu kodėl aš manau, kad kiti metai nebus tokie nerealūs kaip 2011, šitie metai mano gyvenime...nežinau, buvo pasakiški, tiek visko atradau, pabandysiu bent šiek tiek išvardinti...
   Gerai, prisimenu anus naujuosius metus, buvo faina, perėjom per tris plotus, toliau metai tesėsi paprastai, atėjo vasara, tada labai susidraugavau su tavimi, Dorote!Mūsų sąjunga Kernavėj ir dar kažkiokiam ten kaime kai susipažinom su Domu!Ech...Mūsų savaitgaliai su vynu, kai tiek pas mane, tiek pas tave būdavo plotas ir net nežinodavom pas ką eiti, o paskui 6h. ryte važiavai namo!Vėliau į mūsų vakarus atkeliavo zip fm'as ir opus3.Vasarą pamenu vieną įsimintiniausią dieną, džiaugiuosi, kad ji buvo, nes tada tikrai jutau, kad gyvenu, aišku su dideliu nerimu ir rūpesčiu, bet apie ją gal tiesiog nepasakosiu.Kam reikia - tas žino.Vasara baigės, nes ji ir nebuvo tokia nereali, dėl vasaros šiek tiek gailiuosi, nes tikrai galėjom ją praleisti nerealiau.Visi perėjom į gimnaziją, nauji draugai, daaaug naujų draugų, spėjau netgi du kartus pamilti, hahah.

   Pusę metų sportavau, sveikai maitinausi, man labai patiko tas gyvenimo būdas, bet kažkodėl jis nutrūko ir aš visiškai išsibalancavau, kodėl, ogi todėl, jog visiškai nebeturiu laiko, žinoma dabar atostogos, sėdžiu atsipūtusi, bet be to lankau dar du būrelius, nuo vieno iš jų labai paskausta kojas.Nauja aistra - šokiai!
   Atsirinkau tikrus draugus, pagaliau!Dorotė ir Beata...Beata, tu gi nuostabioji, tik mažiau klausyk ką ten jis sako.:D Tikriausiai pusę, jeigu ne daugiau nuotykių esu atgyvenus su tavimi!Mūsų jau ne tik gimimo data ta pati, bet ir ūgis!
   Pagaliau beveik atitrūkau nuo dubstep'o, nebebus kas mane traukia į depresiją, dabar tik radijas, daug radijo muzikos, nerealu!
   Jau įpusėjau bendravime su savo klasiokais, nes su jais beveik nebendravau, bet jau apsipratau su viskuo.Dabar pažįstu labaaai daug karoliniškių gyventojų!:D
   Nenoriu išsiplėsti, nes dažniausiai taip pasakau per daug, kaip ir auklėtojai rašydama laišką kurį ji skaitys 10-oje klasėje, hah, o kaip manot ką aš parašiau - "prisižadu mesti rukyti po naujųjų metų"...
   Taigi ačiū labai labai visiems kurie papildėt mano 2011 metus savo šypsenomis ir gerais ar blogais pastūmėjimais ( Lauraaa...:D )
   Ai jau aptingau rašyti, ateee.:*

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą