2011 m. gruodžio 24 d., šeštadienis

Christmas time!

   Kadangi savaitę po Kalėdų pastoviai būna klausiama - ką gavai dovanų, o bent jau aš dažniausiai būnu pusę pamiršusi, tai šviežiai postinu nuotraukytę su visom gėrybėm.Šventėm pas krikšto tėvus, mūsų eglė visada būna tiesiog užkrauta dovanomis, šiemet mūsų buvo 13-a žmonių.:) Ryt ryte važiuosim valgyti anties pas tetą ir dėdę, susirinks tie patys žmonės, vėliau iškarto, po to, mama mane veš į lazdynus, pas kitus senelius, kur irgi bus antis, WTF, ką blogo jums tos antys padarė?:D
   Mūsų Kalėdos visada būna vienodos, išlaikom tradiciją, bet šiemet...nepersivalgiau ir nebuvau ta mažoji kuri dalina dovanas, buvau prie rimtesnių, gėriau raudoną vyną nuo kurio pamėlynavo dantys ir prisiėdžiau sushi.


na ir ką aš gavau, tetos megstą žieminę atributiką ( tokią kokios buvau užsiprašius :D ) ir net fashion zone čekį šalia, iš krikšto tėvų ozo čekį ir ekranams valyti rinkinuką, labai pravertė, mano kompas pagaliau švarus, iš senelių dušo želių, kvepalus ir pėdkelnes bei lapukus "priminimams", iš mamos, net nesitikėjau, nes ji man dovanos atskirą dovaną, tabako ( citrinos, pistacijų, vaisių ir kažkokio turkish ), angliukų beeeei nagų laką, o iš babos puodelius ir šampūną.
 tradiciškai apgaudinėjam vaikus.:D
 prigavo su mama.:D
štai kaip gausiai atrodo mūsų eglutė.:)

n' thats not all, dar laukia kažkokia nežinoma dovana nuo tėčio, litai nuo kitų senelių ir big big big dovana nuo mamos!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą