2011 m. gruodžio 28 d., trečiadienis

Apsirenk už pitaką.

   Parašė man Beata "blogas verkia" ir prisiminiau aš savo sūnų blogą.Žadėjau pildyti su nuotraukytėm, bet dar jų nepadariau, nes pusę rūbų dar džiūna.Taigi šio posto tema - padėveškėėės!
   Vieni toleruoja, kiti ne, bet kai kurie pamatę mano rūbus rastus ten tiesiog neatsilaiko nepaklausę - o tai kur ta parduotuvė???
   Esu rūbų vergė, bet ne tų brangių, jie man nepatinka.Nuvažiavau į akropolį, apėjom visas parduotuvės, man niekas nepatiko.Atmestinė reakcija.Kitą dieną ar tai kažkada, nesigaudau dienose, Beata pasiūlė aplakstyti mūsų mylimiausias apsipirkinėjimo vietas, nes jau seniai siaubėm, o kadangi Kalėdos praėjo, gavom pinigų, nors aš kaip tik turėjau labai nedaug litų, nuvarėm mes į vieną vietą, išleidau 60lt., aš tiesiog būnu paklaikusi, iš kur tiek nerealių rūbų, nusipirkau sijoną, tympas, maikutę irrr džinsinį jacket'ą.Nuvarėm į kitą place'ą, prisirinkau vėl nerealių rūbų ir užsirezervavau kitai dienai paimti, t.y. šiandienai, rūbai: suknelė, tunika, maikutė irrr megztukas, šiandien nuvarėm su Beata pasiimti savo šmutkių, paklojau 69lt., žmonėėėėės, atrodo labai daug, bet kai pagalvoji, kad akre būtum už tokią kainą nusipirkęs vieną maikę!!!

   Kartais pagalvoju - kur aš išleidau savo pinigus, pirma mintis - rūbai, bet tada atsidarau spintą ir skaičiuoju - litas, trylika, penki...taigi, turiu ir tų brangiųjų...max suma 130lt., beeet brangiausios maikės nukištos į spintos kampą, nes man jos nebepatinka...o visi tie pigūs - išskirtiniai, vos ne vienetiniai lietuvoje, dažnai su gera firma, gražūs...
   Pamenu vasarą ėjau su savo adidas džempu ir vis pasakydavau - 10litų...(fuckyeahsmile), tada džempo pradinė vieta ir aš susilaukėm dėmesio...
   Tokių rūbų negaila pirkti ar net išmesti!
   Žodžiu, prirašiau čia taip, kad jeigu net kovočiau prieš tokius dalykus, mane toks tekstas suviliotų.:D

Svarbu ieškoti ir žinoti geras vietas tam!Sekmės paieškose!:o fotkytės ryt!:*

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą