2011 m. gruodžio 5 d., pirmadienis

Lick it my bitch down.

   Linksma dienelė, rašėm fizikos kontrą, muzikos, turėjo rinkti istorijos namų darbus todėl dingau...rašėm lietuvių, nu žodžiu, dar nuo šiandien pradėjom budėti, bet tikriausiai visą dieną praskaidrino matematikos savarankiškų pažymiai.:)
- Justė 9, Juta, labai nustebino, 9.:) ...
and I was like SAY WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA????????????????????
pati savim nerealiai didžiuojuosi...
kylu ir kylu, iš 17 jau į 14 vietą pakilau, todėl esu visiškam chille ir neskubu su nd...peržiūrėjau n skaičių, hmm..yesss...matos ką veikiu...
   Savo projekto 165 nepradėjau, nes taip gavos, kad nevažiavau į jokius filmavimus ar šeip kur, todėl esu visiškai be jokių įspudžių, nebent galėčiau nufotkinti savo devynetą, bet nusprendžiau, kad pradėsiu nuo naujako dirbt.
   Labai nesveikai pasinešiau ant vienos nesveikos dainos, taip pat ir jos klipo!AAA!!!
   LABAI LABAI LABAI LAUKIU daiktų, viskas keliauja man, man, man, batai, žiedai, su laiku sumesiu visų tų dalykėlių fotkes, gaila žiedus dar ne greit gausiu.Štai ir dainuška!:*


  

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą