2015 m. kovo 15 d., sekmadienis

fotografija & šokis

   O siaube, jaučiuosi pavargus, bet noriu dar ir dar. Tas nuovargis toks sveikas man. Vakar vakare vakarojau (per daug "vakar") su Julija pas mane, gukršnojom alų ir kalbėjom apie Lietuvą, užsienį, politiką, karą ir panašius dalykus. Nekenčiu tokių dalykų, bet pabanžiau įsijausti, būti suaugusia. Šiandien ryte variau į lietexpo, kadangi turėjau bilietą, kurį man nemokamai davė Džiuginta. Ačiū Džiuga! Tada pamačiau daug juostinių fotoparatų ir fisheye stilium fotografuojančių fotoparatų, bet supratau, jog neturiu pinigų. Važiavau iki bankomato ir paskui grįžau per mišką, leidausi nuo skardžio. Well, was interesting though. Nusipirkau pigiausią fisheye juostinį fotoparatą, ryt nusipirksiu juostą, bus smagu pradėti naują projektą. Taip pat, kaip žinia, SNAP foto festivaliuose galima nemokamai prisifotkinti su polaroidais. Tą ir padariau, tačiau esu per daug pasikėlus, jog prašyčiau, kad kas mane nupyškintų, tad pasidariau porą selfių. Juos išsiųsiu kai kam į Olandiją. Išėjus važiavau namo kur pagaminau trintą meksikietišką sriubą, o po to važiavau į miestą. Tikėjausi ten daug fotkinti random žmones, bet nebuvo noro ir fotkės absoliučiai netenkino. Eidama pro katedrą išvydau šokančius žmones. Yes. Daug prifotkinau. Jie paprašė, jog fotkes atsiųsčiau, new friends maybe? Vėliau važiavau į VJLC , kur vyko RO SHOW. Ten turėjo pasirodyti mano šeima. Taip, šeima, nes su tais žmonėmis praleidau vienerius metus mokydamasi ir dirbdama. Dabar jie ištobulėję, o aš verkiu iš tos palaimos žiūrint šokį. Prifilmavau, prifotkinau. Ir štai aš namuose.



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą