2015 m. kovo 4 d., trečiadienis

this weekend

   Taigi taigi taigi, įsijungiu blogą ir ką gi aš matau - nei vieno Lietuviško blogerių posto. Nėra ką skaityti, teks pačiai rašyti. Kas pasikeitė per mano gyvenimą? Ne viskas, bet tikrai esu netoli to. Buvo šimtadienis, Neįtikėtinai smagu. Mokykloje trečiokų surengta programa nukėlė tiesiai į vaikystę, o vėliau į vienuoliktą klasę. Po viso to keliavome švęsti į sodybą "after parčio". Šokau iki paryčių, net tada, kai su manim šoko tik vienas žmogus. Vėliau, kai jau visi sapnavao šeštą sapną - nusprendėme keliauti namo. Keliavome tryse. Buvome visiškame "kaime". Pro šalį važiavo automobilis ir mes lyg juokais pradėjome rodyti tranzo gestus. Automobilis sustojo. Mus nuvežė iki plento ir išprievartavo. Juokauju. Bet mus tikrai nuvežė iki plento. Kur mes? Pro šalį važiuoja 18 autobusas, aš ir vėl juokais rodau tranzo ženklą. Autobusas sustoja. Mes pakeliui namo. Važiuojam pro miestą, žinoma, kiti atsisako, tačiau tai manęs nesustabdo nuo rytinio pasivaikščiojimo mieste. Išlipau su intencija nusipirkti sausainių "Marks&Spencer", tačiau ji nedirbo, tad pajudėjau KFC link. Teko pora minučių palukėti, kol ji atsidarys. Na ir tada visai neblogai papusryčiavau. Tai toks buvo mano ketvirtadienis/šimtadienio "after partis". Vėliau sekė penktadienis, kai atėjom pas drauge išgerti vyno ir net zakusono turėjom. Sūrių, dešryčių. Staiga iš už kampo išlindo voras, draugė pradėjo panikuoti ir spiegti. Pasirodo, turi begalinę fobiją. Bandėm jį visaip užmušti, tačiau pastangos buvo bergždžios. Na, žinoma, vėliau jai pavyko, na bent jau taip save tikinom, nors lavono nebuvo. Taigi, visai apkvaitau tą vakarą ir grįžau namo. Šeštadienis - ohoho. Vakare nuvažiuoju pas pas krikšto mama į gimtadienį. Ten kaip visada patiektas paaats geriausias maistas. Pavakrieniauju. Išvažiuoju į draugo gimtadienį. Ten vaišina gėrimais - smagu! Naktį nusprendžiam vis dėlto važiuoti į miestą. Buvo du automobiliai. Na štai, mes lofte. Buvau ten iki pabaigos. Vakarėlis - 6/10, nes tiesiog esu labai pripratus prie kaip tokių jų tūsų. Išgėriau vieną kokteilį. TAUPU. Žodžiu, po to su dviem draugais ėjome "dasimušti" į opalocka. Draugai turėjo apyrankes, su kuriomis galėjo įeiti, aš - ne. Apsauginis to nepastebėjo, tačiau šalia jo buvusi mergina pastebėjo, o aš nubėgau į vidų šaukdama, jog jos neturiu. Ten man nepatiko. Buvau ten antrą kartą, abu kartu nepatiko. Ten kažkas blogai - 4/10. Vėliau nusprendžiau nueiti iki dar vieno tą naktį vykusio tūso - KARDIOGRAMA. Rašau didžiosiomis, nes labai norėjau į jį varyti ir ilgai planavau, bet nebuvau tuo metu finansiškai stabili. Įėjau į vidų apie 7:20,  niekas jau apyrankių nebetikrino. Aš viduje, tūsas dar vyksta. YES. Psy stage, meh, neįdomu, einu paieškot kito stage, įdomu, kas dar groja. Hardcoras. Woah. Woah. Woah. Nesu jo gerbėja, tačiau, tą akimirką manyje prisikėlė kažkas neapsakomo. Taškiausi iki kol stage'as užsidarė, tačiau psy vis dar grojo, pašokau ir ten, bet neilgai trukus ir ten vakarėlis buvo baigtas. 7:50 išeinu iš patalpos. Nors buvau ten pusę valandos, vertint nelabai galiu, tačiau tai buvo 9/10, ne 10б nes turbūt reiktų ten pabūti ilgiau, kad taip įvertinčiau. Sėdu į troleibusą. Atsiduriu pas draugą plote. Ten pabūnu keletą valandų, pavedžioju jo šunį, bėje, ką dariau pirmą kartą. Vėliau nusprendžiu grįžti namo. Kur raktai!? Pamečiau raktus. Namuose nieko nėra. Mama - Šilalėj. Rankos aplipusios medumi, nes dar vakaro pradžioje draugas atidavė apie litrą medaus. Opalockoj kažkas atsisėdo ant mano kuprinės, na ir medus šiek tiek pamalonino mano kuprinės vidų. Sėdžiu laiptinėj - ką daryt. Susirašau su drauge, ateinu pas ją. 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą