2015 m. kovo 28 d., šeštadienis

IKI, SUOLIUKAI, AGURKAI IR JIS

1dienis 18
Išbėgu kroso. Nubėgu į jo rajoną.
2dienis 19
Fotkinsiu draugę, pasiūlau jai vykti būtent į jo rajoną.
3dienis
Išvažiuoju pasivažinėti dviračiu. Nuvažiuoju į jo rajoną.
4dienis 21
Iš jo lūpų žodžiai "Aš susikūriau feizbuką". Atsiveikiname kaip visada prie mano namų ir jo stotelės. Aš nueinu namo, per sekundę apsisuku, pasiemu reikalingus daiktus, kadangi važiuosiu į miestą sutvarkyti poros reikalų, tačiau noriu spėti galbūt įlipti su juo į autobusą ir pasidžiaugti porą stotelių trunkančiu pokalbiu. Išeinu, jis jau stovi autobuse, tačiau durys praviros ir ilgai neuždaromos, tačiau aš per daug pasipūtusi bėgti. Lėtai einu. Kol prienu stotelę, durys užsidaro.
5dienis 22
Atsisėdu šalia jo per anglų kalbos pamoką. "Neturiu vadovėlio" *rankoje laiko vadovėlį*
1dienis 23
Jis apsikirpo. Jo tobulas muzikos skonis.
2dienis 24
Ryte susitarėme susitikti prie mano namų, kadangi jis neturėjo parukyti, o rytinė cigaretė ale būtina. Išeinu, jo nėra, tačiau randu jį stotelėje. / Eh, man viena pamoka daugiau nei jam, nevažiuosim kartu namo.. Ateinu į pamoką, mokytoja sako - juk sakiau, jog modulio nebus. Griebiu daiktus. Bėgu. Bėgu. Aš stotelėje, jis taip pat. Spėjau. Prie mano namų jis sako: "Na ką gi, laikas išsiskirti".
Ne, nieku gyvu. Palauksiu su tavimi autobuso. Atvažiuoja autobusas. Aj, aš lipu, kur važiuosiu - nežinau, sugalvosiu. Kažkaip nusprendėm važiuoti iki paskutinės maršruto stotelės, bet išlipom pakeliui prie IKI parduotuvės, nes norėjau atsigerti. Nusipirkom. Einam mišku, ėjom ėjom, kažkur tarp bukčių, lazdynėlių, šalimais tekėjo upė. Štai mes bukčių paskutinėje maršruto stotelėje sedėdami ant SUOLIUKO sulaukėm autobuso, išsiskyrėme, nuvykome savais keliais. Vakare nuvažiuoju su dviračiu į jo rajoną, o ką gali žinoti, gal sutiksiu.
3dienis 25
Per socialinį tinklapį išlieju jam savo širdį dėl pastarųjų įvykių. Mano psichologas. Nutariam susitikti. Nusiperkam alaus, nepaisant to, kad susitikti atėjau jau išgerus apie butelį vyno. Sėdime miške, nei vienas nemokam normaliai atidaryti alaus žiebtuvėliu. Bet laikui bėgant pavyksta. Einam. Kokias tris stoteles. Parduotuvė. Tebūnie, ką nors nusipirkime. Ne, nesąmonė, varom picos. Ir vėl į bukčių IKI. ORIGAMI PICERIJA. Valgom lauke ant SUOLIUKO. Pavalgėm, laukiam autobuso apie 20 minučių. O, štai ir autobusas, bet ne, eikime pėsti. Palydėjo mane namo.
4dienis 26
Ryte turėjau įlipti į autobusą, kuriame buvo jis ir važiuoti kartu į mokyklą. Pasiteisinimas - pas mane jo cigaretės, kadangi praeitos dienos išvakarėse jis man jas atidavė su ketinimu mesti rukyti. Jis išlipa iš autobuso, einam į kitą stotelę. Važiuojam ir panašiai. Pasibaigus jo pamokoms turime atsisveikinti, nes man dar liko dvejos pamokos. Ilgai žiūrime vienas į kitą. Ištariu "Su Dievu", jis atsako tą patį. Apsisukam. Nueinam.
5dienis 27
Vakarop susitariam susitikti. Taip gavos, jog GERSIME. Tada suplanuojame vykti į miesto centrą. Prisigeriame. SUOLIUKAI. Bazaras 24/7. Paryčiais pėsti traukiame namo pro Vingio parką, nesvarbu, kad prailginom kelią, svarbiausia - su kuo.
6dienis 28
Pahmelas. Juokinga. Aš sapnuoju? Vakarykštė naktis priminė pasaką. Vakare susitinkam ten pat, kaip ir praeitą dieną - prie IKI lazdynų parduotuvės. Einame į gudelių šilą. Randame SUOLIUKĄ. Visur šalta ir šlapia, bet nėra jau taip blogai. Vėliau patraukiame į rajono hesburgerį, paimu kavos. Išėję patraukiame kažkur, prisėdame ant SUOLIUKO.
7dienis 29
Susitinkam autobuse, traukiame iki lazdynų skardžio. Prisėdame ant suoliuko. Šąla. Nueiname į IKI cento ir šildomės rankas prie koldūnų šaldiklio.
1dienis 30
Varome spurgų į miestą. Jis paima 5 spurgas. Kodėl nežinau. Aš vieną. Vėliau paimame kavos. Aš mažą late, jis didelį juodos. Ką? Mūsų mintyse vien cukrus, kofeinas. Judame toliau, ji pasiūlo pasiimti vyno. Tebūnie, dabar mūsų mintyse ir alkoholis. Be pro ty bė. Trainiojomės visur, nes netingėjom. Kažkaip dasigavome iki JAMMI ir pasiemėme kebabą. Nu ką, pavarom. Žodžiu, skrandis pilnas visko, dabar vyksta šalinimo procesai, la ma jit.
2dienis 31
Susitikome, kai buvo sutemę. Lukas, Gedas. Nuėjome prisėsti ant suoliuko esančio netolli bažnyčios.
3dienis 01
Lietuvių kalbos įskaita. Susitinkam po jo įskaitos, aptariam kaip sekėsi. Vėliau varom namo. Po to vėl susitinkam, palydi mane iki mokyklos, pasakau kalbą, išeinu. Pasiemu butelį vyno, Aplaistom praeities sunkumus brome. Varom i miestą ieškot vienos parduotuvės, tačiau pasukam likimą kita linkme. O, mes kfc. Kibirėlis dviems. po to butelis vyno. Nusiperkam dar vieną butelį vyno, tačiau paliekam kitai dienai.
4dienis 02
Anglų kalbos įskaita. Visiškai chill. Oras tai lyja, tai sninga. Ateina į svečius. Žiūrim filmą, geriam vyną. Varom kebabų.
5dienis
Ryte atvažiavau jo pasitikti iš anglų kalbos įskaitos jam nepranešus. Jam buvo maloni staigmena. Po to iškart važiavom ieškoti to paties shopo, kurio važiavom užpraeitą dieną, tačiau nerandame, nes, pasirodo, raidė g, kuri asociavosi su devynetu reiškė žodį "gatvė" mano lapelyje. Grįžtame namo, vėliau jis aplanko mane namuose, geriam vyną, klausom muzikos, žiūrim jau vieną mano mėgstamiausių filmų "Fight club", nueinam į parduotuvę, nusiperkam dar alkoholio, grįžtam pas mane, geriam, raitomės iš juoko, važiuojam į kablį, šokam, daug aistringai šokam. Grįžtam namo su taxu, kurį pastatė šis bei tas, tai visai luckinom. Miegojom pas mane, ryte per TV pahmėlo proga žiūrėjom Twilight'ą.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą