2015 m. kovo 13 d., penktadienis

friday

   Šiandien buvau pamokose, po to namuose, o po to su draugu šovėm į miestą. Planavau grįžti visai greitai, tačiau labai daug laiko pravaikščiojom vien galvodami kur norim nueiti. Pakeliui mano kolegą pagavo kontrolė, o jis neturėjo ne tik talončiko, bet ir dakumento. Todėl jį vežė į 3 PAKA. Jam tai buvo labai nauja ir visa kita, na o aš valandą laukiau. Vis nerasdavom.kompromiso, o kai užėjom į "Čiliaką", buvom apakinti kainų, ypač picų kainų ir kategoriškai nusprendėm tiek po šio vizito, tiek po antradienį La Crepe kavinėje vizito, jog niekas tiek kokybės, tiek kainos santykiu nepralenks PICOS EXPRESS. Ėjom toliau, pamatėm CanCan'ą, turbūt ėjom su intencija nusipirkti picų, tačiau ir ten jos buvo ne ką pigesnės, todėl aš pasiemiau mane sudominusį jautienos burgerio kompleksą su keptom bulvikėm ir česnakiniu padažu. Buvo žiauriai skanu. Man labai patiko. Nebuvo nei per daug, nei per mažai bei viskas šauniai subalancuota. Mielai pakartočiau. Po to dar pasiemėm deserto t.y. ledų su užpilu, kurie taip pat buvo skanūs, o užpilo nepagailėta. Desertą sau leidom, nes tuo metu kavinėje buvo draugų, turėjusių VIP'inę kortelę, suteikiančią 40% nuolaidą. Grįžau namo, atsidariau savo mėgstamiausio alaus, kurį iš esmės atradau prieš savaitę, o visą savaitę ieškojau kur jo nusipirkti. Dabar galėsiu ramiai miegoti.





Komentarų nėra:

Rašyti komentarą